Apartmani za odmor na moru +
uzbudljive aktivnosti u Nacionalnom parku Paklenica

RIVIERA PAKLENICE BICIKLISTIČKA STAZA

Starigrad-Paklenica by bike Starigrad-Paklenica by bike Starigrad-Paklenica by bike

Obilježja aktivnosti

Težina:

Visinska razlika:

Osiguravamo:

Seline – Starigrad – Mirila – Reljani – Modrič – Kitnasta Glavica – Rovanjska – Seline

1 dan (bez noćenja)

ne, idete samostalno

od ožujka do listopada

umjerena do zahtjevna

ruta zapad: Seline  Mirila: 130 m
ruta zapad: Seline  Veliko Rujno: 900 m
ruta istok: Dadići  Rovanjska: 170 m

bicikle, kartu biciklističkih staza, GPS uređaj, popis

koordinata kontrolnih točaka, neograničene savjete i upute, i telefonsku podršku.

Aktivnost ukratko

Izašavši iz Paklenica Sport apartmana {1} trebate krenuti desno. Prijeđite glavnu cestu i krenite u prvu ulicu lijevo (Put Škiljići - Dadići) {2} koja vas vodi u smjeru Velebita do sela Dadići. U Dadićima {3} možete ići bilo lijevo ili desno. Ako idete lijevo, brzo ćete doći do glavnog ulaza u Nacionalni park {4} u Velikoj Paklenici. Od ulaza se možete vratiti istim putem i tako ćete proći poučnu pješačku i biciklističku stazu "Kratko putovanje kroz prošlost". Ili možete nastaviti u smjeru zapadu prema središta Starigrada-Paklenice. Na križanja u Starigradu-Paklenici {5} skrenite desno i vozite 1 km uzbrdo cestom do parkirališta {6}. Na parkiralištu počinje poučna pješačka staza koja objašnjava mirila, kamene spomenike pokojnima tipične za područje Paklenice. Biciklistička staza se nastavlja penjati uzbrdo po asfaltiranoj cesti i vaš pogled na Starigrad i more postaje sve širi. Put završava u Velikom Rujnu {7} na gotovo 900 iznad razine mora. Kad se umorite vožnje bicikla uzbrdo, vratite se koristeći isti put prema centru Starigrada {5} i prema glavnom ulazu u Nacionalni park {4}.

Na križanju u naselju Dadići {3} možete skrenuti desno i napraviti pauzu u Paklenica Sport apartmanima {1} ili možete nastaviti u smjeru istok tako da vam je planina Velebit s lijeva. Proći ćete kroz nekoliko sela i približiti se drugom ulazu u Nacionalni park u Maloj Paklenici {8}. Nastavite slijediti biciklističku stazu prema istoku do sela Reljani {9} gdje ćete sići na glavnu cestu (Jadransku magistralu) i skrenuti lijevo prema Zadru. Nakon 1 km skrenite lijevo na neasfaltirani put do ruševina tvrđave Modrič {10}.

Spustite se kroz selo Modrič i prijeđite glavnu cestu do svježeg izvora pod nazivom Vrilo Velebit {11}. Od Vrila Velebit na dalje slijedite kružnu biciklističku stazu Modrič - Kitasta Glavica - Modrič koju se još naziva Mali kamenjar. Nakon ponovnog prelaska glavne ceste krenite ulicom "Put Hrvatskih Brigada" u selu Modrič i idite uzbrdo do raskrižja {12} gdje birate lijevi put u smjeru Kitaste Glavice. Na križanju ispod Kitaste Glavice {13} skrenete lijevo, tako da ulazite u selo sa zapadne strane. U samom selu {14} morate sići s bicikla i gurati ga otprilike 60 metara. Potom vozite u smjeru jugoistoka, zatim prema jugu, te prolazite ispod dalekovoda i iznad autoceste {15}. Na sljedećem raskrižju {16} skrenite desno u smjeru zapada, uz veliki kamenolom, potom prolazite ispod autoceste i stižete do križanja iznad Rovanjske {17}. U neposrednoj blizini raskrižja je špilja Modrič . Ako idete lijevo, spustit ćete se do središta Rovanjske. Ako nastavite voziti ravno, vratit ćete se u Modrič (Vrilo Velebit) {11}, a zatim natrag u Seline {1} od kuda ste i krenuli.

Zaljubljenicima u biciklizam i povremenim biciklistima podjednako će se svidjeti ova atraktivana biciklistička staza kroz dalmatinska sela. Zapamtite odjenuti odgovarajuću odjeću prilagođenu vremenskim uvjetima, uzeti puno vode za piće, i biti spremni za prekrasan dan!

Cijene i termini

Cijena (uključuje najam bicikla) je 10 eura po osobi na dan.

Termini nisu fiksni, međutim, poželjna je prethodna rezervacija (ovisi o dostupnosti opreme).